Finansije

Najviše prigovora na obmanjujuće reklame banaka

Banke koje posluju u Srbiji prilikom oglašavanja prave slične greške koje se dešavaju i u drugim zemljama. Najveći broj prigovora na oglašavanje banaka prema statistici odnosi se na takozvano obmanjujuće oglašavanje.

To je slučaj kada u oglasu nije data kompletna informacija potrošaču, a to je jedna od osnovnih funkcija oglasa, da informiše javnost. To su ili sitna slova ili nekompletne informacije. Internet je veoma zanimljivo tržište. S jedne strane daje veliku slobodu, a sa druge, veoma je teško pratiti, te je to prostor u kojem može da se očekuje da se pojave takve stvari koje su u suprotnosti sa etikom – rekla je Jelena Ivanović, izvršna direktorka Nacionalne asocijacije za etičke standarde u oglašavanju.

U aprilu 2019. godine osnovana je Nacionalna asocijacija za etičke standarde u oglašavanju, telo koje se bavi samoregulacijom ove oblasti, a prigovore na oglašavanje mogu podneti i potrošači, ali i kompanije.
Savetovanje BankMark se održava po drugi put i okupilo je stručnjake iz čitavog regiona.

Ključne reči
Opširnije

Najnoviji naslovi

Napišite komentar

Povratak na početak
Zatvori
Zatvori
%d čitalaca voli ovo: